Obchodní a přepravní podmínky platné pro internetový obchod Xebex.cz :
Jako autorizovaný online obchod pro ČR Vám garantujeme dodávku oficiálně distribuovaných výrobků, včetně kompletní originální dokumentace a podrobného českého návodu a zákaznické podpory. Díky 1 200m2 skladových prostor máme 99% zboží skladem k okamžité expedici, zboží od nás tedy obdržíte bez zbytečných prodlev.
- Dostupnost zboží
- Snadný nákup bez registrace
- Co se stane po objednání
- Doprava a montáž zboží
- Osobní odběr zboží
- Možné způsoby platby
- Vrácení zboží do 14 dnůReklamace a servis zboží
- Storno objednávky prodávajícím
- Ochrana osobních údajů
- Provozovatel stránek
Dostupnost zboží
Díky vlastním skladovým prostorům o velikosti téměř 1 200m2 je většina zboží v dostatečném množství k okamžité expedici. U každého zboží je uvedena jeho skladová dostupnost dle následujících kritérií:
1. Skladem – zboží máme v dostatečném množství skladem k okamžité expedici, či osobnímu vyzvednutí
2. Na dotaz – zboží je skladem v omezeném množství, týká se položek, které nám už docházejí a nejsou od výrobce momentálně dostupné. Na konkrétní počty se můžete informovat mailem, nebo telefonicky
3. Vyprodáno – zboží není aktuálně v ČR dostupné a čeká se na jeho dodávku od výrobce
Snadný nákup bez registrace
S ohledem na co nejjednodušší nákup je v našem internetovém obchodě možný nákup bez registrace. Pokud tedy máte vybráno zboží, stačí kliknout na tlačítko „Do košíku“ a průvodce nákupem Vás ve třech krocích povede krok za krokem k dokončení objednávky. Jednotlivé fáze nákupu:
1. Nákupní košík – přehled vybraného zboží včetně cen, celková cena nákupu, volba požadovaného způsobu dodání a platby za zboží
2. Fakturace a dodání - vyplnění adresy zákazníka, adresy pro doručení zboží (pokud se liší) a kontaktních údajů (telefon, mail)
3. Kontrola objednávky – rekapitulace objednaného zboží a všech údajů pro kontrolu, po jejím potvrzení je objednávka dokončena a Vám se zobrazí zpráva o úspěšném dokončení
Co se stane po objednání
Po úspěšném dokončení objednávky Vám během několika minut přijde na Vámi vyplněný mail zpráva s přehledem objednaného zboží a všemi zadanými údaji (na tuto zprávu neodpovídejte, slouží jen pro Vaši informaci). Hned na začátku zprávy je uvedeno číslo objednávky, které můžete použít v případě jakéhokoli dotazu týkajícího se objednávky, pro její rychlé dohledání. Během několika hodin Vás bude telefonicky kontaktovat pracovník naší expedice, který s Vámi domluví konkrétní způsob a termín dodání zboží a zodpoví Vaše případné dotazy.
Doprava a montáž zboží
Doprava po celé ČR je u objednávek nad 2 000 Kč ZDARMA, účtována jen u objednávek do 2 000,- Kč a to ve výši 110,- až 146,- Kč dle zvoleného dopravce. Při nákupu nad tuto sumu je už doprava ZDARMA. Dodání probíhá jedním z následujících způsobů (volba je na zákazníkovi), před expedicí zboží jste vždy telefonicky kontaktováni přepravní společností či technikem.
U každého zboží je uvedena lhůta na jeho dodání a služby ke zboží poskytované. Dodacími termíny jsou vždy míněny pracovní dny, vyjímečně se může dodávka oproti uvedenému termínu zpozdit, na tuto skutečnost Vás upozorní naše expedice.
V případě výnosu stroje do patra Vám může být účtován dodatečný poplatek dle ceníku | |
---|---|
Typ trenažéru | Příplatek za patro bez použití výtahu |
Rotoped, cyklotrenažér nebo stepper | do 50 kg za 0 kč nad 50 kg za 150 kč |
Eliptický nebo veslovací trenažér, posilovací lavice | do 50 kg za 150 kč nad 50 kg za 300 kč |
Běžecký pás nebo posilovací stroje | do 90 kg za 300 kč nad 90 kg za 600 kč |
Osobní odběr zboží
V případě zájmu lze jakékoli zboží osobně vyzvenout na skladě, kde je 99% položek okamžitě k dispozici. Stačí zboží objednat na našem eshopu či telefonicky a v objednávce zaškrtnout možnost „Osobní odběr zboží“. Obratem Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví detaily převzetí zboží.
Možné způsoby platby
Při objednávce si můžete sami zvolit požadovaný způsob platby, který Vám vyhovuje z následujících možností:
1. Platba v hotovosti při převzetí zboží – zboží uhradíte řidiči, či technikovi, který Vám zboží předává, na základě předloženého dokladu s uvedenou celkovou cenou.
2. Platba převodem – na Vámi uvedený mail přijde spolu s objednávkou proforma faktura, na základě které převedete peníze na náš účet. Po připsání peněz na náš účet budete telefonicky kontaktováni a zboží bude předáno k expedici.
Možnost vrácení zboží do 14 dnů
Storno objednávky ze strany kupujícího
Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.
Reklamace a servis zboží
Jelikož snahou značky Xebex a dalších je nabízet zákazníkům komfortní služby a servis, poskytujeme na většinu posilovacích strojů a trenažérů nadstandatní záruku v délce 36-60 měsíců se zajištěním servisu, v případě potřeby zásahu technika, přímo u zákazníka. Při problému se strojem tedy není nutné jej zasílat k reklamaci či na servis, stačí vyplnit servisní formulář v horním menu a reklamační technik s Vámi domluví další postup. Ve formuláři vyplňte typ stroje, popis závady a číslo nákupního dokladu spolu s adresou, kde se stroj nachází.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nedodržením montážního návodu, běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na vady způsobené použitím v jiném prostředí, než do kterého je stroj určen.
Veškeré kontakty na reklamační a servisní oddělení získáte i v horním menu „Kontakty“.
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace případně, je-li to z důvodu povahy zboží a typu reklamace nutné pro posouzení závady, den po doručení zboží prodávajícímu nebo smluvnímu servisu.
Storno objednávky prodávajícím
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží nebo se jedná o spekulativní nákup mimo běžné potřeby spotřebitele s cílem dalšího přeprodeje zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi naší společností a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce www.coi.cz či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ADR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.
Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.
TRINTECO spol. s r.o.
Sídlo firmy : Na Strži 2102/61a, 140 00 Praha 4 – Krč
Tel.: +420 602 119 550
E-mail: info@trinteco.cz
IČO : 05254175, DIČ : CZ05254175
Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti získané během 20 let působení na trhu pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.